Bob & Miriam op Wereldreis!

Singapore

...

Reacties

Reacties

Babette Labeij

He lieverds!
houden jullie het nog uit zo met z'n 2-en??
volgens mij wel.Ik heb helaas geen tijd om al je prachtige verhalen te lezen mim maar ik wou alleen even laten weten dat ik aan jullie denk!dikke kus babette
p.s. ik mis je bij x-factor ook zo erg!!

Monique

Schatje,

Ik ga straks uitgebreid alles bekijken! Volgens mij ben ik nu alweer jaloers!

Ik sluit me helemaal bij Babette aan, we missen je ontzettend bij Xfactor! Ik mis ons samen op het trapje, ik mis onze fantasie over de lijkenkelder, ik mis onze zeur momentjes en boven al mis ik onze lach- en jankbuien!

Gelukkig ga ik je deze zomer gewoon heel lang knuffelen!

Ga nog maar fijn genieten van je avonturen en belevenissen!

Dikke kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!