Bob & Miriam op Wereldreis!

Welkom op onze Reislog!

Welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we zitten en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We hopen dat je af en toe een kijkje neemtop onzereislog en laat gerust een berichtje achter!
We vinden het leuk om van jullie te horen.

Gezelligdat je met ons meereist!

Veel liefs

Bob&Miriam

Reacties

Reacties

Monique

Hey Lieverd,

Wat een geweldige site. Zo kun ik je mooi in de gaten houden en stiekem mee genieten van jullie geweldige reis!

Ik ben trots op je! Doen, wat je graag wilt doen is belangrijk!! Heb ik echt bewondering voor!

Natuurlijk wens ik je heel veel voorpret van jullie trip!!

Dikke kus,
Mo

jeannette dijkgraaf

wanneer jullie dit lezen zitten jullie al in china, welkom in dit immense land, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. hou ons op de hoogte, ik wil een kaart maken en bij houden waar jullie uithangen, kunnen we ook een beetje meegenieten! liefs en dikke kus hans en jeannette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!