Bob & Miriam op Wereldreis!

China here we come!

Nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het zover!

Op 25/6/2008 om 11:25 vertrekt ons vliegtuig richting Finland,Helsinki voor een eerste tussenstop, waarna we doorvliegen naar China, Bejing. Dan knallen we de champagne open en proosten we met elkaar en met elke chinees die in de buurtstaat op een super trip door dit (hopelijk) geweldige land. China here we come!!!!!

De afgelopen dagen hebben we ons huisje in de Daniel Stalpertstraat nr. 45 langzaam leeg zien druppelen. Steeds meer meubels verdwenen, tot er alleen nog maar een kale huiskamer overbleef. De sleutels leveren we morgen in bij de huisbaas en dan is het officieel gedaan metons Fabulous Lifein de Pijp. Best een gek idee dat dit fijneplekje met de grond gelijk wordt gemaakt,als we terugkomen heeftdit oud amderdamse pandje met vooroorlogse ruiten plaats gemaakt voornieuwbouw.... dat is pas echt de definitie van je huisje achter laten en het ook écht nooit meer terug zien!

De afgelopen avonden zijn gevuld geweest met afscheidborrels, -diners, -bbq's en boottochtjes. Heel fijn om al die knappe koppies nog even bij elkaar te hebben, we moeten jullie toch een heel jaar missen!

Woensdag zullen de tranen (van Miriamzeker!!) rijkelijk vloeien, we zullen iedereen ontzettend missen, maar we gaan daar tegenover ook zoverschrikkelijk genieten van alles wat we gaan beleven.

We willen hierbij iedereen heel erg bedanken voor alle gelukwensen&symbolen vooronze reis en natuurlijk ook voor alle superhandige cadeau's,onmisbaretips en mooie verhalen!

Keep you posted!

Dikke zoen!

Miriam&Bob

Priscilla

Lieve Mir( en Bob natuurlijk)
Hel erg veel plezier met jullie avontuur!
Geniet er lekker van en Mir...........zodra je volgend jaar weer terug bent gaan we echt even borrelen oke.
Ik zal je op de voet volgen,
Voorzichtig,have fun en dikke kus

Priscilla xxx

Natalia

Poppetje!
Wat spannend toch allemaal... maar nu gaat het toch echt gebeuren ieeee! Morgen ga ik je nog even claimen op the 10 year anniversary party. En je nog een paar goede tips geven voor China hihi..
Feestje was gezelli lekker dingetje!
Kuskies xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Taaltje en Niek

Tessa

Moet nu alweer huilen, bedankt!!

Lieve vriendjes van mij geniet zo erg.. Zie jullie snel.. ergens op de wereld. En Pien zie jou lekker nog straks.

Hou van jullie!!

Tessa

Monique

Hai Skattie!

Heel veel plezier het komende jaar! Geniet en be happy! Hopelijk kom ik je nog ergens in Thailand tegen. Hou je op de hoogte!

Liefje, have fun!

Dikke kus,
Mo

Mam

Jullie zitten nu in Helsinki te wachten op de vlucht naar Beijing en ik zit te janken achter de computer. Morgen stop ik met janken en dan ga ik aftellen want.... ik kom in november naar jullie toe. Was de champagne in Helsinki lekker? Dikke X Mam

gjpieneman@planet.nl

Ik hoop dat de vliegreis goed is verlopen, jullie zullen wel gevloerd zijn van alle emoties en drukte vooraf, maar daar staat tegenover... één heel jaar veschikkelijk veel te beleven. De cutuurschock is groot maar daar wennen jullie heel snel aan, geniet ervan en nogmaals, het allerbeste.
Liefs GITTE.