Bob & Miriam op Wereldreis!

AUSSIE 2009: DRIVING THE GREAT OCEAN ROAD!

Hi mates!
How ya going?

Thailand, Maleisie, Borneo en Singapore liggen alweer ver achter ons, fotos&verhalen over deze landen hebben jullie dus nog tegoed! Coming soon, promise!

We crossen nu alweer ruim een maand over het asfalt van Aussie en willen toch even een glimp van onze Roadtrip geven door dit filmpje!
Er staat inmiddels al ruim 5000 km op de teller van onze minivan. Op dit moment relaxen we aan zee in het stadje 1770 vernoemd naar Captain Cook die in dat jaar voet op Australische bodem zette. Morgen gaan we 'The Great Barrier Reef' ontdekken, spannend!

Dikke KUSSSSSSSSS from Down Under!

B&M

Reacties

Reacties

Frank

Hey kids!

Leuk hoor, zo'n filmpje, maar ik mis de spannende verhalen. Waar blijven ze??

Zo te zien hebben jullie het nogsteeds erg naar je zin met elkaar. Te gek hoor.

Veel plezier down under. Pas op voor loslopende krokodillen, ze eten kleine jongetjes Bob!

Have fun!

Ozzie ozzie ozzie... oi oi oi!

Monique

Joehoe!

Ik word helemaal blij van dit filmpje! Te gek!

Dikke kus

Rieks

Goeie zangers, maar geef mij toch maar jullie geschreven tekst: oneindig veel interessanter.Hopelijk gaan we wat horen van jullie bezoek aan het rif, houdt dat in dat jullie hiervoor onder water gaan? Verder gaat alles goed bij jullie? Hou 'm haaks en tot wederhoren, groeten Rieks en Wil

B LOVE

Not like my guitar!!!!!!!

x voor jullie

TASSIE

Schatjes wat cool!!! Kreeg gelijk een warm gevoel van binnen alsof ik erbij was :) Waar gaan nu we heen? Ik mis wel jullie verhalen hoor, snap dat jullie andere dingen willen doen dan ons steeds maar op de hoogte houden maaaaaar pretty please with a cherry on top!!! Meer verhaaltjes
Dikke Kus
PS Wanneer zitten jullie in the USA, wil naar mn pa hoop dat we elkaar kunnen meeten!!!!

Sab

Een woord: HEEEERLIJK!!! kusss

taaltje

Wat een grappig duo!
Lief! Super fun...
xxxx

Liesje

Zucht, ik ben in gedachte mee.......Tot heel snel

Kusje

Leon

Wat ENIG!!!
Ik ben dus enorm jaloers.
Alleen jammer van de muziek... haha!
Dikke zoen en veel plezier daar!!!

Bram

Flink aan het kilometer vreten zie ik, echt top dat jullie zo'n busje hebben.

Was zeker wel behoorlijk wennen daar na zo'n lange tijd Azie. Maar Australie lijkt me ook goed te doen zo te zien.

Miss you!

Bro.

Mam

Het is net 't begin van een goeie bioscoopfilm. Jullie in dat busje en die mooie zee met hoge golven op de achtergrond. Lekker is dat om keihard met de muziek mee te blèren, doe ik ook altijd als ik op de snelweg zit. Schatjes tot bels, skype of mail.
X Mam

Jess.

Skatties! Wat een heerlijk happy de peppie filpmje! Jihoe! Zo leuk om jullie weer even te zien bewegen, zit hier gewoon mee te swingen:-)
Hele dikke kus &knuf!!!!Xx!

hessel

heerlijk om jullie zo te zien genieten....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!